ארדן: "המשטרה תהווה כח מרכזי במערכה הבאה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן: "המשטרה תהווה כח מרכזי במערכה הבאה"

    השר ארדן בטקס חניכת שכונת מגורים לשוטרים בעכו: המשטרה תהווה כוח משמעותי בחוסנו של העורף האזרחי המערכה הבאה

    ארדן ואלשיך צילום: יונתן סינדל פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן חנך היום את שכונת המגורים לשוטרים בעכו, וכן ערך ביקור בתחנת המשטרה בעיר. השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים חנך תחילה את שכונת המגורים החדשה לשוטרים בעיר עכו במעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי.

    שכונת המגורים לשוטרים "נווה חוף" בעכו, הינו חלק מהפעולות הרבות אותן מקדמים המשרד לביטחון הפנים בהובלת השר ארדן לטובת רווחת השוטרים. פרויקט המגורים לשוטרים כולל 66 יחידות דיור לרווחת השוטרים בעיר עכו.

    במהלך טקס חניכת שכונת המגורים, השר ארדן התייחס בנאומו למצב הביטחוני ואמר: "כוח השיטור חיוני כאן לא רק לשם שמירה על הסדר הציבורי בעתות שגרה, אלא גם בעת חירום, אנו תמיד שואפים ושאפנו לשלום. אך בא בעת, אנו לא עוצמים עין נוכח האיומים מדרום ומצפון. בדרום אויבנו מנסים לבחון את גבולות הגזרה גם בימים אלו ממש ובצפון נסראללה מצהיר הצהרות על המשך התחמשות החיזבאללה בזמן שאיראן מתבססת בגבול הסורי. אנו כאן, נערכים כל העת, למערכה הבאה, בא המשטרה תהווה כוח מרכזי ומשמעותי בתפקוד העורף האזרחי, ומכאן ניתן לומר שחוסנו של העורף הישראלי שאני בטוח בכוחו יהווה רוח גבית לכוחותינו בחזית שיכו את האויב אם יתקוף, מכה קשה וכואבת."



    0 תגובות